Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň. Veľmi sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie. SIM karta sa naozaj u nás stratila, resp. nie u nás ale v servisnom stredisku. Každopádne rozumieme, že my za to nesieme zodpovednosť. Kolegovia Vás už medzičasom telefonicky kontaktovali a samozrejme všetky náklady, ktoré Vám vznikli Vám budú okamžite preplatené. Čo sa týka ceny produktov, tá je vždy taká ako sa zobrazuje na stránke. Akurát v časti doprava a platba je vždy navýšená o cenu dopravy, ktorú si zvolíte.
Veľmi nás mrzí, že k takejto situácii došlo. Pretože u nás vždy robíme všetko preto aby bol zákazník maximálne spokojný.
Ešte raz sa veľmi ospravedlňujeme a prajeme pekný deň.