Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň,
Vaše hodnotenie je klamlivé a zavádzajúce. Uvedená dodacia doba uplynie až 14.05.2024. Včera sme Vám objednávku zaslali, samozrejme že ju teda na Vaše žiadanie stornujeme . Tovar Vám mal byť doručený dnes , tak ako som Vás informovala telefonicky. Komunikácia žiadna? Nemyslím si, keďže sme Vás vopred informovali o dodacej dobe a aj telefonicky o termíne dodania. Dokonca ste informáciu obdržala aj mailom a tovar Vám bol zaslaný niekoľko dní vopred pred sľúbeným termínom dodania.
Prajem pekný deň.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Ingrid , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Richard , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Martinka, obraz Vám vyrobíme aj z vlastnej fotografie. Taktiež z fotky, ktorú ste si našla na internete a je v dostačujúcej kvalite, aby ste nemala obraz rozmazaný. Ďakujeme za hodnotenie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Anikó , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Ľudmila , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Martinka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Milka, ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný.
Vyjadrenie obchodu:
dobrý deň, šablóny vyrábame na objednávku. AK ste videla aká je dodacia doba, nemusela ste si tovar objednávať. Neodporúčať nákup kvôli tomu pokladáme za dosť neseriózne. Dokonca tovar zasielame niekoľko dní vopred pred sľúbeným termínom dodanie. Prajem pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Vlasta , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Ján , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Gabriela , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, nerozumieme Vášmu hodnoteniu. Pri Vami objednaných produktoch je uvedené, že sa tovar vyrába na objednávku aj aká je dodacia doba. Videli ste to, keď ste tovar objednávala. Teraz píšete , že je dlhá dodacia doba. Kvôli tomu neodporúčať nákup nie je seriózne, dokonca, keď produkt ešte nemáte a o dodacej dobe ste bola vopred informovaná. Dnes sme Vás mailom informovali, že Vám tovar bude doručený dokonca ešte vopred pred uvedenou dodacou dobou. Nie je pravda, že platba musela byť zrealizovaná vopred. Túto možnosť ste si vybrala sama, bola tam možnosť aj platby na dobierku. Z toho dôvodu považujeme vaše negatívne hodnotenie za klamlivé a neseriózne. Prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Renátka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Renátka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Evka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Andrej , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.